2020. június 10., szerda

8.b osztályfőnöki, 06.10.

Kedves Tanulók!

Elérkeztünk az utolsó osztályfőnöki óránkhoz. Valami igazán jót, okosat kellene mondanom :-) Nem így terveztem, de a sors ezt adta és így. Nagyon sok dologról szerettem volna beszélni Veletek, de sajnos ez most így alakult...

Hamarosan ballagás (06.19. 17h), egy rövid beszélgetés, bizonyítányok kiosztása és az életre rendje szerint halad mindenki tovább a saját útján.  De vajon mi a saját utunk? Vajon miért és hová? Mik a céljaink? Találkozunk -e még személyesen mindenkivel a ballagás után?
Nem tudjuk a választ! Mint ahogyan azt sem, hogyan tovább s mit rejt a sorsunk!

Bármi is történik, bárhová is visz az utatok, mindig jó szívvel gondolok Rátok! Mert az életem részei voltatok s vagytok! Köszönöm!

Gondoljatok egymásra szeretettel! Figyeljetek egymásra! Kövessétek társaitok útját az életben!
Tegyetek meg mindent a boldogságotokért és legyetek boldogok!
Én mindent megtettem Értetek!

Sok szerencsét Nektek! Soha ne adjátok fel!!

Szeretlek Titeket!
:-)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése