2020. április 27., hétfő

Angol 8.b 7.hét/ 1.


Good morning.😊


Tk. 50. oldal     
Emlékezz vissza az előző ’Kids’ sztorira!
A következő rész címe: The customer – A vendég
https://elt.oup.com/student/project/level4/unit04/audio?cc=hu&selLanguage=hu


Válaszold meg magyarul a következő kérdéseket a füzetedben!

1, Mit csinál Tara éppen? Miért nem suliban van?
2, Kivel találkozik az étteremben?
3, Mit szeret Tara ebben a munkában?
4, Mit rendel Mr. Ross?
5, Tara majdnem elejti a csészét. Miért?
6, Mit szállít Mr. Ross cége Wimbledonba?

Keresd a szövegben a következő mondatokat! Majd írd le ezeket magyarul és angolul is a füzetedbe!

Felvennéd a rendelését?
Nem gondoltam, hogy itt találkozunk.
Nem a suliban kellene lenned?
Hoznál nekem egy pohár vizet?
Mellesleg tetszett a tenisz meccs?
Üzleti ügyben voltam ott.
Üdvözlöm a szüleidet!
Ó, neee! Tudtam, hogy hiba volt. Andy tehet róla.

Ezután hetente kaptok jegyet a beadott munkátokra. A heti feladatok elküldésének határideje péntek. Ha valakinek problémája adódik, jelezzen nekem.
mezes.edit@freemail.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése