2020. április 29., szerda

8.b osztályfőnöki, 04.29.

Kedves Tanulók!

Nem igazán vagyok boldog! Lassan 1,5 hónapja vagyunk digitális oktatásban. Az elején voltak problémák, melyeket azt hittem megoldottunk már. Sajnos van, aki másfél hónap alatt semmiféle értékelhető munkát nem produkált s egyetlen e-mailt sem írt, a feladatokat meg sem nézte s én hívogatom, hogy mozduljon már meg! Iskola van! 
A múlt órai osztályfőnöki órán már a Google Classroom felület is fontos szerepet kapott a munkánk során! Jajj, bocsánat! Tévedtem! Ugyanis mindössze 2 ember küldte el közületek a kért feladatot (Nekik köszönöm!!) a Classroom fal felületén!!!!! :-( 16-ból 2 fő! 1 hét alatt! A többi semmibe vette a munkámat! Köszönöm!!! (Ott meg is tudjátok nézni, ki volt az a kettő, aki becsülettel megcsinálta!)
Ezek szerint hiába vártam 1 hétig (!) arra, hogy 3 kérdésre válaszolj!...Biztosan kevés volt az idő!...

Azt is kértem, hogy a Classroomban SAJÁT névvel legyetek jelen. Ehhez képest a fele ember fantom neveket adott magának! Nehéz leírni a nevedet 8. osztályos végzősként? Vagy nem érted a mondatot? SAJÁT névvel legyél jelen!
Ráadásul 1 embernek kevés volt 3 hét is, hogy bejelentkezzen a Classroomba. Kb. ennyire érdekli az egész...

Szomorú vagyok, mert azt gondolom, hogy én nem ezt a hozzáállást tanítottam Nektek! :-(

Éppen ezért ma ismét feladat annak a 14 főnek, aki semmit sem csinált, elküldeni a Google Classroom fal felületén a megadott feladatot! Tudom, rengeteg a dolgotok a digitális oktatás során, de talán a feladatokat is meg kellene csinálni. Mindössze 3 kérdésre kellene válaszolni 1-1 mondatban. Ez nehéz??Nem azért készítem, hogy "magamat boldogítsam", időt, energiát nem kímélve! Jó lenne, ha felébredne az osztály és rájönne, hogy nem nyári szüneten vagyunk! Talán ezt a pár hetet jó lenne még "becsülettel végigcsinálni" Nem gondoljátok???! Ráadásul eddig kifogás volt, hogy nincs megfelelő eszközöd, időd stb..Szándékosan úgy készítem el a feladatokat, hogy nem kell hozzá számítógép. Egyetlen mobiltelefonnal is megoldható (rajta működő internettel) s tudtommal (azt nyilatkoztátok) ez mindenkinek adott!

A MAI feladat tehát:

A téma a biztonságos kerékpáros közlekedés volt korábban. 

Feladat:
1. Olvasd el az alábbi hivatkozáson található szöveget, majd válaszolj az általam megadott kérdésekre (lentebb)
Kerékpáros közlekedés szövege 


2. Ha elolvastad a szöveget, válaszolj a kérdésekre a Google Classroom Fal felületén!!
(Ehhez először lépj be a Classroom osztályfőnöki kurzusára, majd az itt megadott kérdésekre írd meg a választ a Classroom felületén! Tehát a Classroomon található FAL fülön tudod megírni nekem a válaszokat!)

A kérdések melyekre a választ a Classroomban várom:
1. Miről olvastál? (Írd le 1-3 mondatban!)
2. Miért ne tegyünk az úton hirtelen mozdulatokat (közlekedés közben)? (Írd le 1-3 mondatban!)
3.Mit jelent a következő mondat: "Közlekedj úgy, mintha láthatatlan lennél!" ? (Írd le 1-3 mondatban!)

Várom a válaszokat mielőbb! Még MA! Mondom: MA! (Nem a következő tanévben!) 
Kíváncsi vagyok, végül hányan készítitek el becsülettel a kiadott feladatot és hány emberben "ébred fel" a lelkiismeret!...

De van jó hír is számotokra:
Május 1, 2, 3, 4-én NINCSEN digitális oktatás, így iskola sem nektek!
Tehát jövő héten KEDDEN fogtok kezdeni.....
Lesz idő kipihenni a rengeteg munkát!...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése